torstai 21. joulukuuta 2017

Joulukuun SNY- paketti


Haikealta tuntuu, kun nyt on syksyn salainen neuleystävä- kierroksen viimeisen paketin aika. Tänä syksynä minulla on kyllä ollut maailman paras salainen neuleystävä. Kiitos emolle, Red Dragonille, kun annoit minulle niin ihanan parin! Joulukuun paketti on kyllä täydellinen päätös syksyn kierrokselle. Sain ison laatikollisen kaikkea ihanaa. Tuossa ekassa kuvassa on taas tuttuun tyyliin monta laminoitua ohjetta ja joulunpunainen kansio, johon saan hyvään talteen kaikki syksyn aikana saamani ohjeet. Järjestinkin jo ohjeet kansioon. Sieltä valitsen jotain puikoille tai koukulle heti, kun saan joululahjaneuleet paketoitua joulupakettiin.



Ystäväni on askarrellut itse minulle hauskan poropussukan, johon hän on sujauttanut minulle herkkuja:  kahvia ja Noitapillejä.


Joulupaketit koko perheelle ja koirille. Parillani on kyllä aivan mahtavia ideoita ja hänellä jäi kuulemma vielä muutamia ideoita toteuttamattakin, joita oli suunnitellut minua ajatellen. Katsokaas tuota pakettia: miten hauskasti paketoitu!


Lisää itsetehtyä: sain valkoisen tuubihuivin, jossa kimmeltää hopeisia paljetteja. Ystäväni on itse ommellut minulle koiramaisen tassupipon.



Lankoja sain kahta sorttia. Kumpikin lanka on minulle uusi tuttavuus. Socki- langassa on ihan minun värit. Mio- lankaan en ole edes törmännyt missään. 100 % merino on ihanan pehmoista. Ja näistäkin väreistä tykkään.


Sokerina pohjalla sain paperipussillisen kaikkea kivaa: puisia sydännappeja, jouluisia koristelukuvioita, metallisia hand made- ja made with love- tageja, valkoisen tähti- vetskarin, pussillisen silmukkamerkkejä, haikara- sakset, kukkaronkehys ja keltainen mittanauha. Sain viime kevään SNY- kierroksella samanlaisen, keltaisen mittanauhan. Annoin sen vanhimmalle tyttärelleni, kun hän kaipasi mittanauhaa omiin käsitöihinsä. Olen jo ehtinyt kaivata poisantamaani mittanauhaa. Onhan minulla mittanauhoja, mutta aina ne tuntuvat olevan eripaikkassa kuin minä. Nyt sain sopivasti uuden mittanauhan.

Lisäksi ystäväni on kirjoittanut minulle kaksi valtavan pitkää kirjettä. Arvostan! Toisessa kirjeessä ystäväni avaa minulle paketin sisätöä. Toinen kirje on paljastuskirje. Koko syksyn minua on ilahduttanut Hepon. Hänellä on oma blogi: Omin pikku kätösin. Kävin jo kiittelemässä ystävääni hänen blogissaan. Menkäähän muutkin tutustumaan Hepon blogiin, jossei se ole ennestään teille tuttu.

KIITOS HEPON JA KIITOS RED DRAGON!!!


6 kommenttia:

  1. Hyvää joulua maalle kaikille;)

    VastaaPoista
  2. wautsi wau! Ihanaa joulumieltä ja mitä ihanuuksia.

    Rauhallista joulua!

    Ihanaa, että osallistuit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että järjestit tämän meille.
      Tunnelmallista Joulunaikaa sinulle ja perheellesi!

      Poista
  3. Kiva että viimeinenkin paketti onnistui yllättämään. Ja sisältö oli mieleistä. Ja ompa kiva että langat ei olleet ennestään tuttuja. Minä tänä vuonna vähän innostuin tekemään erilaisia paketteja, noita poroja tein lisää, hieman erityylillä ja pukkeja on kanssa tehtynä kirjekuoriin ja papereihin, paljon sujahti lasten kuvia paketteihin tänä jouluna, niin ajattelin etsiä jonkun kivan "paketin" pelkän kirjekuoren sijaan. Ihanaa joulun aikaa koko teidän perheelle! :)

    VastaaPoista

Avaa rohkeasti sanainen arkkusi. Kommentit piristävä aina päivääni.