torstai 28. joulukuuta 2017

Vielä joulujuttuja


Vanhin tyttäreni on kovasti innostunut  pitkävartisista kirjoneulesukista. Ja hän on tosi taitava kirjoneuleenneuloja... toisin kuin äitinsä. Luulittekos, että minä olen neulonut Niina Laitisen joulukalenterisukat? No en todellakaan!

Osallistuin Ravelryssa jouluvaihtoon. Olen ollut tosi kiltti ja sain monta pakettia. Jouluvaihtopakettini on ainoa käsityö- harrastukseeni liittyvä lahjani.



Minä olin onnettaren suosikki Possumunkin joulukalenterissa, jossa piti tietää joululauluja. Minä en kyllä mitään tiennyt, mutta arvaamalla pärjäsin. Tänään postilaatikkossa odotti minnua posti Possumunkilta. Kiitos!



10 kommenttia:

  1. Ihanat sukat! Ja onnea voitosta! Mukavia tämän vuoden viimeisiä päiviä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi! Samoin sinulle toivon mukavaa oloa vuoden viimeisiin päiviin... sateesta huolimatta!

      Poista
  2. Hienot sukat. Nuo Ninan mallit on ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Repu! Tyttärelläni on työnalla, elleivät sitten ole jo valmiit, toiset samanlaiset sukat työkaverilleen.

      Poista
  3. Ihanat joulusukat.. kiva kyllä kun nuorten parissa on kovasti muotia neulominen ja etekin sukat. Sentään jotkut perinteet säilyvätkin .. Hyvää Uutta Vuotta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle Seijasisko!
      Kun tytär asui vielä täällä lapsuudenkodissaan, ei hän ollut oikein kiinnostunut käsitöistä. Nyt on sitten viime vuosina alkanut neuloa pikkuhiljaa enemmän ja enemmän.

      Poista
  4. Hei, vihdoin ja viimein osasin klikata kuvaa ja löysin tieni tänne blogiisi. Tovi vierähtikin lukiessa ja katsellessa. Kauniita lahjomuksia olet saanut ❤

    VastaaPoista

Avaa rohkeasti sanainen arkkusi. Kommentit piristävä aina päivääni.